דתיים או חילונים: 5 תפילות שיכולות לעזור לכל יהודי

היהדות שלנו מכילה כל כך הרבה דברים יפים, והיופי האמיתי הוא שכל אחד יכול לבחור לעצמו את מה שעושה לא טוב. בדיוק בגלל זה, התפילות היפות והחשובות ביותר בדת הן מנטרות נהדרות שכל אחד יכול להיעזר בהם וזה לא משנה עד כמה מרגישים קרוב לדת או מחשיבים עצמינו כדתיים. הנה חמש תפילות כאלו ששווה להכיר.

תהילים לישועות שונות

אין ספק שקריאת תהילים היא אחד האלמנטים הפופולריים ביותר בתפילה היהודית. על פי האמונה קריאת תהילים עוזרת במגוון נושאים – מקרבת את הגאולה, מזמנת אלינו הצלחה וברכה, שומרת על הילדים שלנו, עוזרת לרפא חולים ועוד. כמובן שעל פי האמונה ישנם פרקים ופסוקים ספציפיים לכל נושא. משהו ששווה לדעת: את הנוסחים לכל התפילות תוכלו למצוא בסידור תפילה של האתר משיב כהלכה, גם של ברכות תהילים ושל הפסוקים והפרקים הספציפיים שהם סגולות לישועות שונות וגם של הברכות הבאות.

תפילה לרפואה

אם אנו עומדים בפני ניתוח לא פשוט או הליך רפואי אחר שאנו חוששים ממנו, אם קרוב משפחה שלנו עומד בפני מצב כזה, אם אנו מתפללים לשלומו של אדם קרוב שעבר לא עלינו תאונת דרכים או חלה במחלה או מתפללים לשלומה של יולדת – כל המקרים הללו הם מוכרים ונפוצים ואלו בהחלט רגעים בהם טוב לפנות אל השם, לחזק את האמונה ולבקש ישועה. התפילה לרפואה היא תפילה קצרה, מדויקת וקולעת שגם עושה טוב ומקלה על הנפש המודאגת של מי שאומר אותה.

 

 

סגולה להצלחה בעסקים

מי מאיתנו שבחר להקים ולנהל עסק עצמאי מכיר את היטב את הקשיים הכרוכים בדבר והרבה פעמים את החשש בימים הקשים מהכנסה לא מספקת. כמובן שחשוב להיות אקטיבי ולעשות צעדים פרקטיים לשיקום העסק שלנו, אבל מי אמר שזה מזיק לפנות אל אבינו שבשמיים לעזרה וסיוע. את הברכה הזו יש לומר לשם שמיים, וזוהי דרך נהדרת לקבל כוחות, לשנס מותניים ולהמשיך להוביל את העסק שלנו בבטחה אל עבר ההצלחה.

תפילת הדרך

אין ספק שנסיעה היא דבר שחשובה בו הצלחה. זה לא משנה אם מדובר על נסיעה קצרה מדי יום לעבודה או דווקא מסע ארוך יותר ברכב שלנו בטיול או בתחבורה ציבורית. כמובן שלא צריך לקחת את הדברים כמובן מאליו ותמיד טוב לברך, לייחל ולזמן אלינו נסיעה טובה ובטוחה. תפילת הדרך היא תפילה נהדרת שמחזקת אותנו ומבקשת להרחיק מאיתנו את כל הסכנות הפוטנציאליות ביציאה לדרך.

תפילה לנשים למציאת זיווג הוגן

ממש כמו גברים, גם נשים רבות מחפשות זיווג הוגן – החצי השני שלהם איתו אפשר להקים משפחה ולבנות עתיד משותף, כמובן עם המון עבודה קשה והתכוונות לאורך השנים. המסע למציאת זיווג הוא לא תמיד פשוט והרבה פעמים צריך חיזוק מנטלי וכמובן את הסיוע והישועה של הקדוש ברוך הוא. תפילה לנשים למציאת זיווג היא תפילה פשוטה, כנה ומלאת כוונה. דרך נפלאה לזמן אלינו את החצי השני שלנו.

לסיכום

זה לא משנה אם חילונים או דתיים – כאן יש לנו תפילות שבהחלט יכולות לחזק ולעזור ברגעים ספציפיים ובהחלט שווה לנסות, בסך הכל אין מה להפסיד.

נגישות