בעלי עמותה? כך תגייסו תורמים

גיוס המונים למתן תרומות נתפס אצל חלק מאיתנו כמו פעולה מורכבת, לא נעימה ואפילו מתסכלת.

גיוס תרומות לעמותה היום, הוא לא מה שחשבתם, יש דרכים לעשות זאת בצורה המכובדת ביותר, וגם להשיג את המטרה. רוצים לדעת איך עושים זאת? לפניכם השיטות שמגייסי המונים גדולים כבר הצליחו לעשות בעזרתן כסף.

יש לכם מטרה, אין סיבה שלא תשיגו אותה בעזרת כמה כללים ברורים

ייתכן ופתחתם עמותת סיוע חדשה, או שזו הוותיקה אשר אתם עומדים בראשה אינה מצליחה לייצר מספיק הכנסות. יש לכם שאיפה חברתית כלשהי ואתם זקוקים לכסף כדי לממש אותה? אתם לא צריכים לגשש באפילה, באטלס מסבירים לנו איך למצוא תורמים. הינה כמה דרכים מוכרות המובילות אל ליבם של התורמים שלכם.

במרכז כל קמפיין גיוס המונים חייב להיות סרטון

כדי שאנשים יפתחו את ארנקם וירצו להוזיל מכספם דווקא למטרות העמותה שלכם, הם נדרשים להרגיש חיבור. אחת הדרכים היותר אפקטיביות בהכנסת הציבור בסוד העניינים של מה שמתרחש בארגון שלכם, היא יצירת סרטון קצר ובו יופיע סיפור אישי נוגע ללב של אחד מהנתמכים בעמותה. הסיפור הרגיש העומד מאחורי העמותה שלכם הוא קוד הכספת האנושית. השקיעו בסרטון והפיצו אותו ככל האפשר ברשתות החברתיות ובאתר שלכם, כשאנשים יתחילו לדבר עליו, תדעו שנחלתם הצלחה.

 

מכינים תכנית עבודה מפורטת

הכינו תכנית יח"ץ מפורטת ובה תציבו יעדים שונים של הפצה ופרסום תקשורתיים, פנו לכתבים ולעיתונאים כך שיסקרו את הפעילות שלכם ואת מטרות הקמפיין. חשוב לדאוג שמעמוד הכתבה או מהטלוויזיה יהיה לינק או הפניה לעמוד הקמפיין שלכם. כדי לעשות זאת באופן מקצועי יותר, ולהסיר מכם עול, תוכלו לפנות לחברת גיוס משאבים כמו "אטלס" שתדאג לפרסום ויחצנות אפקטיביים עבורכם.

בחרו באתר גיוס התרומות הנכון עבורכם

בחירת פלטפורמת הגיוס הנכונה עבורכם צריכה לענות על מספר פרמטרים: אופי האתר צריך להתאים לאופי של הקמפיין שלכם, בנוסף, איש הנציגות של הפלטפורמה חייב להיות אמן בתקשורת בין אישית, נעים וידידותי. ההמלצה שלנו היא לבדוק איזה אתר כבר הצליח לגייס ולעמוד ביעדים בדומה למטרות הקמפיין שלכם ולהיעזר דווקא בו. בדקו כמה עמלה נגבית מכם לצורך שימוש בפלטפורמה, יש לדעת כי ישנן פלטפורמות בשוק שאינן נוטלות מכם עמלה.

שלפו בפינצטה ספק מנצח

הספק שלכם קמפיין הגיוס הוא זה שאמור לייצר לכם בפועל את ההצלחה, לכן חשוב לבחור באיש מקצוע המגיש מעטפת שירותים של גיוס המונים הכוללת: הפקת סרטון, ניהול יחסי ציבור, פרסום ממומן, ולקיחה של העול הלוגיסטי בטיפול בפלטפורמה. חשוב לשאול את הספק מהו הרקע המקצועי שלו, איך הוא מתכנן ליישם את קמפיין הגיוס, ואילו פרויקטים הוא הקים בעבר. כמובן שהצלחה בקמפיינים קודמים היא אינדיקציה מצוינת לבחירה של ספק. בנוגע לצורת התשלום לספק קיימות 2 אפשרויות: תשלום חד פעמי או תשלום מדמי הקמפיין. כל ספק וצורת העבודה שלו.

שורה תחתונה, גיוס תורמים לעמותה שלכם זה לא בלתי אפשרי

אז נכון, לא אמרנו שבזבנג וגמרנו אתם תעשו וי על המשימה הזו, קמפיין גיוס המונים הוא אתגר מורכב. אולם לאחר למידה של השטח, ובבחירת האנשים הנכונים שיודעים את העבודה, זה אפשרי!

נגישות