איך לשמור על עור הפנים בזמן חילופי עונות?

תקופת חילופי העונות משפיעה באופן דרמטי על עור הפנים, וזאת בשל הבדלי טמפרטורות כמו גם יובש שמשפיע מאוד על העור בעקבות תנאי הסביבה החדשים. עור הפנים אוהב עקביות, ולכן גם השינוי הקטן ביותר בטמפרטורה עשוי לחולל שמות. מאחר ועור הפנים הוא כרטיס הביקור של כל אחד ואחת מאיתנו, שמירה עליו מפני זיהום האוויר, לכלוך ורדיקלים חופשיים כמו גם תנאי הלחות שצונחים כלפי מטה הוא חיוני לטובת שגרת טיפוח נכונה ואפקטיבית לטווח הרחוק. כיצד תוכלו לשמור על עור הפנים שלכם? להלן מספר טיפים שיסיעו לכם – גברים ונשים כאחד לצלוח את התקופה המבלבלת הזו:

ניקוי פנים עמוק

רצוי לנצל את תקופת חילופי העונות לטובת טיפול פנים עמוק המתבצע ע"י קוסמטיקאית מקצועית. מדובר בטיפול חיוני לטובת הסרה של תאים מתים וכן חידוש העור, בייחוד אם את סובלת מפצעונים כמו מראה עור יבש. במסגרת הטיפול הקוסמטיקאית תסיר את הראשים השחורים כמו גם תחדיר לחות לעור באמצעות ציוד מתקדם, כל זאת מתוך מטרה ליצור עור פנים רענן ונקי אך גם לטובת שימוש אפקטיבי בחומרים שיש לך כבר בבית.

איך לשמור על עור הפנים בזמן חילופי עונות?

עיסוי הפנים

עיסוי הפנים בתנועות סיבוביות יכול לסייע לטובת החדרת חומרי הטיפוח אבל גם לטובת הגברת אספקת החמצן לתאי העור. עיסוי מהווה חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח בזמן חילופי עונות מאחר והוא מונע גודש וחסימות שעלולות לגרום לפצעים כמו גם אדמומיות בעור, ולכן את העיסוי רצוי לבצע באופן עצמאי או במסגרת טיפול אצל קוסמטיקאית, כאשר ההמלצה היא לעסות את העור לפחות פעם בשבוע.

הגברת צריכת המים

לא משנה כמה תכשירי טיפוח יש לך, אם את לא שותה מים העור שלך לא מקבל את האספקה לו הוא זקוק ובהתאם לכך הוא הופך להיות יבש, אדמומי וחלש. בזמן חילופי העונות (וגם לאורך כל ימות השנה) חשוב להקפיד על שתייה של לפחות 10 כוסות מים, מתוך מטרה להזין את העור ולספק לו את צריכת המים המומלצת.

שימוש מוגבר בקרם לחות וסרום

חלק מהותי משגרת הטיפוח צריכה לכלול תכשיר טיפוח בעל ריכוז גבוה מאוד של לחות לצד סרום שמגביר את רמות הלחות בעור. שימו לב כי הסרום נועד גם לטובת טיפול ממוקד בעיות עור נפוצות המתרחשות בזמן תקופת מעבר כמו למשל אדמומיות יתר וכן יובש, ועל כן הקפידו לבצע רכישה של סרום ייעודי המותאם לעור הפנים שלכם. מבחינת הלחות רצוי לאזן את העור באמצעות שימוש בקרם בבוקר ובלילה לטובת שיפור מרקם העור כמו גם יצירה של מראה רענן וצעיר.

לסיכום, באמצעות הטיפים אותם הצגנו לכם כאן גם אתם תוכלו ליצור שגרת טיפוח אפקטיבית שתעשיר את העור שלכם ותהפוך אותו לקורן וזוהר, בכל גיל.

נגישות